Voortgang!

Beste ouders en verzorgers van de leerlingen van de Mozarthof,

Update 29 mei:
Hierbij de wekelijkse brief met informatie over de ontwikkelingen op de Mozarthof.
Graag met name uw aandacht voor de bereikbaarheid van ouders die we in deze tijden extra belangrijk vinden.

Fijne Pinksterdagen en tot 2 juni!


Update 26 mei:
In de bijlage vindt u een brief over de opening van het VSO.
Daarin staan ook de maatregelen die we nemen om ervoor te zorgen dat we veilig kunnen werken met elkaar.
Voor de leerlingen van het VSO geldt dat als zij niet de 1,5 meter afstand kunnen houden in de bus, zij een mondkapje moeten dragen. Het gaat hierbij om een niet medisch mondkapje.
Wij raden u aan om het protocol goed te lezen en de richtlijnen van de vervoerder op te volgen om een veilige rit mogelijk te maken.

Wilt u deze beide goed doorlezen alstublieft?


Update 20 mei:
Hierbij de wekelijkse brief met informatie.
Wat heerlijk dat we plannen kunnen gaan maken om de leerlingen van het VSO weer (deels) op school te ontvangen!


Update 15 mei:
In de bijlage de wekelijkse brief met informatie in deze Corona periode.
Het SO is goed van start gegaan, voor het VSO blijft het spannend welke maatregelen er worden aangekondigd door de overheid.
Meer hierover in de brief!


Update 8 mei:
In de bijlage vindt u de wekelijkse update van de ontwikkelingen op de Mozarthof met betrekking tot het Corona virus.


Update 6 mei:
In deze brief kunt u lezen hoe de opstart per 11 mei van het SO gaat plaatsvinden.


Update 22 april:
Met bijgaande brief wil ik u informeren over de laatste ontwikkelingen n.a.v. de persconferentie van gisteravond.


Update 17 april:
In de bijlage treft u een brief aan met een update over de laatste ontwikkelingen.
Fijn weekend en blijf gezond!


Update 9 april:
Hierbij de ontwikkelingen op de Mozarthof.


Update 27 maart:
Hierbij de informatie van de Mozarthof.
Geniet van het mooie weer en blijf gezond!

20 maart:
Nu de eerste week van de scholensluiting ten einde raakt, stuur ik u hierbij een brief met informatie.